發生甚麼事呀!? 
累成咁的樣../.\
手腳都是軟軟的..@.@
個頭好痛呀..T0T
琴晚十一點幾已經累到差唔多訓著o左..-0-''
冇咩理由咁早會眼訓喎..
跟住冇咩意識咁跌o左落張床度訓覺..= =''
今朝起身情況依舊..T0T
返到學校都唔多清醒..
同阿燕祈o左陣禱同埋讀o左陣經..
我都有諗過早唔早退好..
但係奈何今日頭六堂都係AL..= =''
唉唉,結果都是打消了這個念頭..
好在上到差唔多第五第六堂到已經好返好多..=]
希望聽日好一點吧..
和RAINBOW一齊負責班主任時間..
總是覺得班主任時間分享的感覺怪怪的..
沒有想分享的衝動,只是想敷衍帶過..
我覺得這是例行公事好咁樣..
還是覺得在KAI分享果次感覺較好..=]
貧富宴..@.@
原來富的得十二個人..*V*
多隻出奇蛋同o野飲,哈哈
看見片中的小朋友好慘../.\
我們真的太幸福..
放學代返LAM HING..
所以要ON DUTY..
很久沒有和SALLY一齊ON DUTY LU..
YASMINE見到我o地兩個的相處方式O哂嘴..=V='''
問題係我o地兩個分開都好正常..
一齊的時候先會傻o左,哈哈
玩PICTIONARY!!
我發覺呢個遊戲真的不太適合我..--'''
明蝦我o既..T0T
IGNORE THE FACT..@.@
雙子塔真的很久沒有聚啦../.\
很久沒有一齊放學LU..
該是分科開始吧..
以前天天一起放學的嘛..
很熟悉的畫面..*V*
真的好像回到中一二三的時光..
很懷念呀..=]
完了吧 如無意外..
從今開始該好好戀愛..
突然諗起呢兩句歌詞..=]
也許什麼都不在乎就不再有心情起伏..