很不願意返學..@.@
昨晚無無聊聊的沒有溫CHEM..
淨係揀條最易計的o黎計o下..
跟住就當收工..
就o黎訓覺先醒起好似REDOX都要QUIZ喎..*V*
採取放棄態度..XD
明明學校都用o左o黎做A-LEVEL試場..
點解仲要有早會要我o地暴曬!?
好感動我可以八點零五分之前返到學校..-V-''''
梓嫣D普通話原來咁勁..
好厲害呢!!!! *V*
中化抄NOTES../.\
俾人迫抄NOTES,嗚嗚嗚 T0T
JOHN CHAN抱不平喎..
對別人的呼喚置之不理..XDD
CHEM QUIZ炒ED! OH YES! --''
LUNCH WITH JOY子MOMO餵魚..-3-
好辛苦好辛苦好辛苦..
見到椰汁西米糕但我要減肥..
好大的引誘呀../.\
好想好想好想好想食..= =''''''
減肥真的要付出代價o架..@.@
只好盡快逃離案發現場..XDDD
唔係我會受唔住誘惑買o左o黎食,哈哈哈..
MOMO,期待在團契見到你呀..=]
我們親愛的小小組長,快點回來!!!! -V-'''
哎呀呀呀呀呀呀..
返到學校的時候點唱已經完了..
我要聽最近還好嗎呀..T0T
無理由咁快播完喎..
PHYSICS TAS..
對於今次的實驗感覺是很迷惘..-V-
幸好和PETER一組,哈哈
點解我o地D VALUE唔AGREE!?
冇理由這樣的喎..*V*
NEVER MIND..
應該唔會咁快交REPORT o卦..
又飛的的去EQ..
就快飛的飛哂我D錢..
去到都是遲了到..
班小朋友今日好HIGH的樣子..
很吵呢..@.@
期待有更好的靈修時間..
希望我真的起得到身..-3-