星期六教會天..-V-''''
今早本身早了起床諗住返主日學..
點知因為LUNCH拖拖拖..= =''''
結果趕唔切..@.@
我想返呀../.\
不過都好..=]
好準時咁返到崇拜..
呵呵呵..*V*
唔駛趕返學校的感覺好棒..
因為真係可以安靜到自己的心去唱詩同聽道..
自由人..@.@
很多很多的罪..
很多很多的捆綁..
關顧小隊..
我們是庇護工場工人..XDDDD
我FEEL到我們查經的時候有回音..=3=
終於有分享的時間..=]
很期待生活營呀..
除左要整o野食之外..--''
走的時候下雨冇帶傘..
THZ JOYCE遮我到LRT STATION..
好開心,呵呵呵
有雪糕食呀..*V*
買o左EQ D糖同本簿做禮物..
行到腳軟..@.@
結果最後商務關o左門..-0-''''
仲諗住去買本書o忝..@.@
我要KEEP住現在的靈命STATUS!!! 呵呵呵呵 *V*