終於都星期五,呵呵呵 *V*
實在太太太太感動啦..
一諗起有覺好訓就異常興奮,哈
本身今早有READING PERIOD..
但已經完全IGNORE IT..XD
垂死掙扎係度溫PMATHS..@.@
好彩有前面果21分背式..-V-''''
不過我空o左兩分o忝,虧啦,哈
唔夠時間做呀../.\
PHYSICS竟然係MECHANICS..-0-''
原來丟垃圾都有物理可以講..
真係勁..= ='''''
CHEM NEARLY訓著o左啦..-(00)-zZzZ
LUNCH WITH JOYCE寶寶彤彤..
ON DUTY..@.@
因為o岩o岩見到普通話點唱紙上面有最近還好嗎同TiAMO..-3-
所以難為了YASMINE跟梓嫣了..*V*
一提起炎亞綸我會傻o左,哈哈
還有S.H.E!! =V='''''
所以毫不猶豫就點唱..XDDDD
不過冇留名的打算,WAKAKAKA..
TiAMO係我愛你的意思..=]
中化堂我有抄NOTES o架!!! *V*
我好俾面呀,呵呵呵
我為o左阿燕唔敢釣魚上堂,專心抄NOTES..@.@
真是一個紀錄..
寫到我手都軟埋..
放學同PETER去EQ功輔..
奢侈飛的..XD
好似冇咩功課好CHECK..@.@
講ORAL又唔見咁大聲玩又咁大聲..
玩o野呀..--''''''