Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天

 



芷欣&MANDY生日快樂呀!! =]
MANDY A-LEVEL加油加油!!
就快捱完o架啦..*V*
考緊A-LEVEL的朋友們都加油加油!! -V-''

我又間歇性失常了..
呆了很久都訓唔著..@.@
大概兩點多先勉強睡了..

學校個體溫計真係傻的..
體溫是35度..--''
好驚../.\
沒有早會的日子真好..=]

今天的中化堂好像特別漫長..
可能是用埋班主任時間來上課的關係..
永遠教親男女關係大家都最精神..>3<
係咪即係坐親後面MS LEUNG都要叫人痴痴呆呆呢!? = =''
我左手寫o既字仍然有右手寫的字的STYLE..
真係擺脫不了既定的字型../.\
UE不提也罷..@.@
SUDOKU中渡過..
五粒星好難呀..
CHEM堂俾D FORMULA搞到暈沱沱..
都畫唔到o既../.\

LUNCH落雨冇出去食..-0-
順手可以慳D時間溫o下PHYSICS嘛..
慳時間,但慳唔到錢..= =''
ON DUTY,冷冷清清的LIB..@.@
本身雄心壯志要去溫PHYSICS的我..
變了和YASMINE傾邊套戲好睇..*V*
好開心好興奮呀!!
明天不用早起不用做功課..
可以待在家中煲戲加煲劇加煲書,呵呵呵
後天又可以出o黎玩..
我的人生實在太美好了..XDDD
傾得太開心唔記得o左溫PHYSICS../.\

招SIR教了兩堂書才QUIZ..-0-''
很長的等待,好驚o架嘛../.\
唔多識做..XDDD
我淨係要求合格JA,嗚嗚 T0T

遲o左放學搞到勁急咁去EQ功輔..
對不起了蘇雞要你等咁耐..
去到見返英文班的兩位小朋友..
為什麼態度跟上英文班時差那麼遠? = =''
我發覺我心算慢o左超多..
可能是用得CALCULATOR多的關係..
幫他們CHECK功課的時候迫我用心算..@.@
小心點,ERROR率相當之高..-V-''

放假放假放假!!!! =V=''''


刊登時間: 2008-04-02 07:53 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 416 | »