愚人節快樂呀!! *V*
大家有沒有被整估了!? 哈哈..-V-''
今天又打回原形../.\
繼續好開心咁賴床唔願起身..
又落埋雨搞到勁急咁行返學..
LIBRARY早會..
點解果時葉樑同朱子好似沒有上過台!?
仲有兩位HEAD LIB.P姐姐都係上過一次咁多多..>3<
點解而家D HEAD LIB.P咁多o野做!? /.\
變o左唔頹的一個POST..-0-''
哈哈,不過我覺得相對於PREFECT是很悠閒的了..XD
CHEM堂校長同MS LAI o黎睇我o地上堂..
好似仲多o左笑料,哈哈 *V*
我唔鍾意ORGANIC CHEM呀../.\
D名長到死..
LUNCH WITH魚蛋..
又有得食椰汁西米糕..-V-''
金暹邏似乎真的得一款飯供應,哈哈哈
講KAI o野笑到肚痛..>3<
真係標哂眼水,哈哈
中化MS LEUNG去o左INTERVIEW D小六生..
所以又有兩堂PS,呵呵呵
一傾到有得玩就好開心啦..=]
KAI組是不是有體驗營!?
還有海洋公園之旅,呵呵呵 *V*
諗到傻o左..XDDD
現在要努力PHYSICS!!
我的目標是:合格..*V*
睇到FACEBOOK D WALL POST話青松下午校會係今年搬去湖景..
我畢業果陣已經講緊轉全日制到而家真係轉..
突然間好有想返小學的衝動..
我升上中學之後都沒有回過去了..
畢竟是待了六年的地方..
現在就說要搬了../.\
現在的下午校校長竟是當年上午校那個搞GAG老師..-0-''
好多好多人和事都改變了..
好熟悉又好陌生的感覺..
將來離開了陳記會不會也有同樣的感覺呢!?
