Wing。白日夢女孩
暱稱: " -`' WING ﹍*◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近三個月尚無任何留言
 


2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天

 

愚人節快樂呀!! *V*
大家有沒有被整估了!? 哈哈..-V-''

今天又打回原形../.\
繼續好開心咁賴床唔願起身..
又落埋雨搞到勁急咁行返學..

LIBRARY早會..
點解果時葉樑同朱子好似沒有上過台!?
仲有兩位HEAD LIB.P姐姐都係上過一次咁多多..>3<
點解而家D HEAD LIB.P咁多o野做!? /.\
變o左唔頹的一個POST..-0-''
哈哈,不過我覺得相對於PREFECT是很悠閒的了..XD

CHEM堂校長同MS LAI o黎睇我o地上堂..
好似仲多o左笑料,哈哈 *V*
我唔鍾意ORGANIC CHEM呀../.\
D名長到死..

LUNCH WITH魚蛋..
又有得食椰汁西米糕..-V-''
金暹邏似乎真的得一款飯供應,哈哈哈
講KAI o野笑到肚痛..>3<
真係標哂眼水,哈哈

中化MS LEUNG去o左INTERVIEW D小六生..
所以又有兩堂PS,呵呵呵
一傾到有得玩就好開心啦..=]
KAI組是不是有體驗營!?
還有海洋公園之旅,呵呵呵 *V*
諗到傻o左..XDDD

現在要努力PHYSICS!!
我的目標是:合格..*V*

睇到FACEBOOK D WALL POST話青松下午校會係今年搬去湖景..
我畢業果陣已經講緊轉全日制到而家真係轉..
突然間好有想返小學的衝動..
我升上中學之後都沒有回過去了..
畢竟是待了六年的地方..
現在就說要搬了../.\
現在的下午校校長竟是當年上午校那個搞GAG老師..-0-''
好多好多人和事都改變了..
好熟悉又好陌生的感覺..
將來離開了陳記會不會也有同樣的感覺呢!?



刊登時間: 2008-04-01 05:15 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 416 | »