
在網上看到這張相..
覺得拍得很美就放了上BLOG..*V*
MR LEUNG竟然覆o左我封NEWS CUT..--''
真係O哂嘴..
今天返了崇拜..
我覺得我在經歷屬靈低潮..
靈修沒有感動..
唱詩沒有感動..
好像失去了全部感覺似的..
所以沒有回到團契../.\
我很害怕要有屬靈的分享..
但是學JOYCE話齋要係屬靈低潮中經歷上帝..*V*
弟兄姊妹請為我代禱好不好..!? THZ =]
我都會多點祈禱的..-V-''
沒有回團契又去了市中心閒逛..
我未試過咁早食飯..
六點幾就DINNER..= =''
排隊都唔駛排,平時起碼排成個鐘..>3<
終於幫張儲值CARD增o左值..
SD SMS SD哂D錢..= =''
真係要考慮o下上台先得..-0-''
不過遲o下先算啦..
暫時來說我都係低用量煲粥型..
我係高用量MSN煲粥型BUT NOT IN MOBILE,哈哈哈
而家睇睇o下又覺得W910i唔係咁靚,同埋MAIN PT是舊了..*V*
再睇o下其他款再說吧..
反正我都未有咁急換..-V-''
今日真係樣衰..
話說我夜晚返到屋企..
突然之間好勤力的說要唔玩電腦奮鬥功課..>3<
跟住我媽咪就話:「你算把啦你,你淨間肯定會開電腦..」
我真係諗住奮鬥o架嘛..
點知唔夠半個鐘由好精神變到好眼訓..= ='''
結果都是投降開電腦玩算數../.\
三分鐘熱度呀..-0-''
差點忘了,爺爺生日快樂呀..
祝你福如東海,壽比南山..XDDD