好累../.\
LUNCH食飽飽跟住上PE..>3<
又要跑步喎..
有點兒胃痛,不過都照跑可也..-V-''
真係咩脂肪都燒哂,哈哈哈
好似跑多o左個圈,算啦,反正我平時都唔會有動力去做運動,呵
YEAH,打個勾勾就算o架啦,KAKA.. *V*
原來轉兩個呼拉圈冇想像中咁難..
我仲記得小一定小二果陣見到人o地轉嚇到目定口呆,哈哈哈
但係好難o岩BEAT LOR,KA
呼,出o左一身汗感覺良好..
返屋企沖o左個涼好舒服,哈
再NAP一NAP就PERFECT啦..=]
咁快公佈小天使o既,我想玩多陣先喎..XD
好多復活假功課../.\
冇可能一日做五題P MATHS o架喎..
補CHEM用ED三日..>0<
諗住復活假可以好好玩o下o忝..T0T
炎亞綸好靚仔呀,呵呵呵
啦啦啦啦啦啦,心情超好中..XDDD