今朝九點半起o左身,哈哈
我都唔知點解可以咁早起到身..
可能因為我星期五其實訓到十點幾先返學..XD
睇o左兩頁PHYSICS就宣佈投降../.\
真係好悶..>3<
去o左睇劇,哈哈哈
跟住發覺我實在太得閒,就研究o下點樣用FACEBOOK..
ADD哂我MSN CONTACT LIST有FACEBOOK o既人,哈
FACEBOOK幾得意呀..
哈哈哈,PETER令我明白到GOOGLE SEARCH ENGINE的真正意義..XDDD
我真係睇完開心o左勁多,呵
是呢,這兩天收到MSG..
謝謝大家關心..=]
今日冇返到教會..
出街分散o下注意力..-V-''
睇左公元前10000年..
OKAY啦,唔算特別好睇,哈
我鍾意個女主角呀..*V*
好眼訓,訓覺先,唔打住..>3<
繼續打先..
唔知咩事係咁見到熟人..
最搞o野係行返屋企果陣竟然見到阿朱,哈哈
返到屋企係咁MSN,哈哈哈
仍然努力研究FACEBOOK中..-V-''
玩到點幾先訓覺..XDD
怎麼覺得幾個月之內好似發生o左好多事咁..!?
升上中六才半年而已../.\
我唔鍾意咁多的理所當然呀..--#