好眼訓呀../.\
訓得五個幾鐘就要返去補CHEM..= =''
我好佩服自己起到身,呵呵呵
好感動,就快教哂本PHYSICAL CHEM II,哈哈
返到屋企呼呼大睡..XD
真係唔問起都唔覺..
原來我唔記得o左點計EMPIRICAL FORMULA..-V-''
哈哈哈,幸好我D CHEM書還在..*V*
不過諗諗o下都記得o既,太耐無計啦,哈..
魚蛋姐姐蝦人呀..T0T
FACEBOOK個MAKE A BABY好搞o野..
俾我搞到個BB都唔似BB..>3<
真係唔多清楚FACEBOOK除o左ADD APPLICATION可以做咩o野,哈哈
唔該哂串咀怪喎..
為民爭取延遲交PMATHS成功,YEAH!
可能MS YEUNG真係見我o地太多人未做過..>3<
唔知點解今日好似好漫長咁..XDDD
我發覺我對住部電腦真係咩都做唔到..
所以今日狠下決心殺出廳做功課..-V-''
結果都係失敗o左..
呢排突然間好想寫大字..=]
所以就買o左簿同筆玩o下,哈哈哈
對上一次寫毛筆已經是小學的事..
真係咸豐年前..XDDD
想當年我是拿丙+的,WAKAKA
真係唔好講笑,唔跟字帖寫D毛筆字又變返我平時D字..-V-''
字帖D好正方我平時D字係長方形..>0<
上大人孔乙己..= =''
實在唔多o岩FEEL,哈
幾好呀,訓練o下我耐性..
又俾人批死我三分鐘熱度..--''
得閒搵個書法班玩o下先,KA
話時話我想學埋泡茶攝影日文法文..*V*
我真係對樣樣都有興趣,但對樣樣都唔長久..XD



呆望樓下..-V-''
無聊死o左..*V*
望望下有點兒畏高..XDD
講起畏高,哈哈哈
我記得小學有一次去海洋公園..
玩摩天輪有D畏高..= =''
最悲哀的地方是唔知點解個校長同我一卡../.\
(小學個校長又係姓林o架,哈哈哈)
仲要問我望出去個海係咩海..--''
(而家我會答飛輪海..XP)
真係驚上加驚,畢生難忘,哈哈
又有一次係唔知邊個屋企睇日出..(四十幾樓直望落去好難唔畏高..--'')
果時應該好細個..
但記得好清楚因為真係好靚呀..=V=''
好想再睇日出呀..>3<
不過睇怕最快都要等暑假../.\