今個星期精神o左..-3-
但係好多o野要做呀../.\
又CHEM PROJECT又PMATHS..
今早我早了回去o架..
到阿燕遲o左,呵
哈哈,不過聽JOY子她們祈禱也不錯..=]
好搞笑,係教會OFFICE度聽到早會開始o左..-V-'''
出返去早會變燒豬啦..
好熱熱熱熱熱熱熱熱呀..
幹麼有這麼長的PRIZE PRESENTATION!?
活生生把學生煮熟了..
整個上午都在努力奮鬥PMATHS..@.@
看見頭兩題已經唔想計../.\
最悲的是星期三要交..T0T
計到精神崩潰了..
CHEM我好留心咁上呀..
YEAHHHH..*V*
我要努力讀書!!! =]
LUNCH WITH魚蛋,鍾曉輝同馮逸軒..
哈哈,很奇怪的組合..
真係笑到傻o左..
個侍應阿姨竟然話鍾曉輝靚仔..= =
係咁讚佢個鼻好靚..-0-'''
即刻唔駛食飯..*V*
PHYSICS乘三..-0-
今次又覺得唔算太難捱..
可能睇示範睇o左OKAY耐..
冇咩點真係教書..=3=
淨係覺得好搞笑..
係咁有人亂講o野..XD
放學傾o左陣PROJECT../.\
MELANIE SAY SPECIAL THANKS呀..=]
一天就這樣過了..@.@
-----------------------------------------------
昨天看到SALLY的信信..
我好肯定如果當時我不在班房我會喊o左出o黎..
忍得好辛苦先忍返落去..
你個傻婆幹麼要這麼感動喎..
諗返起好多好多以前的東西..
低FORM果陣冇咩o野諗又唔駛讀書..
好開心就過了一天..
無壓力可言..-3-
現在想起也很懷念..
長大了真的要付出一點點代價..