雙子塔之MEGABOX之旅!! 
由頭開始說起先..-3-
首先十點鐘在老地方..*V*
由於要拿DC的關係,遲了少少,不好意思..=]
竟然仲緊張加期待過約會..@.@
竟然係咁../.\
在安定搭61X去鑽石山..
第一站當然是..
冒險樂園..XDDDD''
兩個KAI婆去了玩個唔知咩機..(如下圖..*V*)
超級考運氣的一部機..
次次都差一格o架..
咁就冇o左廿蚊..-3-


其實我們係想要呢兩隻..-3-
可惜無緣..@.@
還有好多o野想玩呀..=]
得個睇字..
影完相當玩o左!!!


其實..我想玩呢個..*V*

好一個電話亭..
兩個KAI婆惹來不少奇異的目光..*V*
後來我o地嘗試搵呢個接駁巴士在哪兒../.\
(P.S.我是路痴..-3-)
跟住落o左MTR條電梯..
發覺我們已在C2出口..= =''
即刻上返來..
超級白痴呀...
好彩冇人睇到,呵呵呵
等車等到發呆了..-3-
無聊影相..=]
好美麗的天空呢..



幾經辛苦終於到達了MEGABOX..-V-''
好可愛呢..
又引發了瘋狂影相..

行呀行..*V*
又話冇o野行..-3-
但係都幾多o野睇..
哈哈哈,可能兩條KAI婆一齊行街會覺得多o野玩D..XDD''
個SALES哥哥超級搞GAG:
「咁早o黎行街?」
「嗯..--'」
「你條手鍊好似香口糖喎?」
「嗯嗯..--''」
「你鍾意閃令令o既o野呀? 我都係喎..」 (問我..)
「嗯嗯嗯..--'''」
「你唔鍾意閃o既o野? 但你件衫有閃石..」(問SALLY..)
「...--'''''」
真係O哂嘴..
雖然個SALES哥哥都幾令仔的說..(有點GAY的感覺,哈..)

(香口糖呀..XDDD'')
行o下行o下見到有PE:TITE OUTLET!!!
行入去O了嘴..-0-'''
D衫超平,咩事..
兩個傻婆都傻了..>3<
雖然我唔鍾意買衫但都買o左件..XDDD''
超開心..=]
好有戰利品的感覺..*V*

跟住行o下B&Q..
超興奮..XDDD''
有鞦韆!!!!!
我細細個就夢想間屋有o架啦,呵呵呵
我大個一定要買佢返屋企,我話o既..-V-''

由於上午已經用了不少金錢..
所以LUNCH我們決定要節儉一些..XDD''
兩名傻婆走去搵YAMASAKI..
點知..MEGABOX係冇o架..= =''''
原來係荷里活果邊有..
我們把兩個商場的東東MIX埋一齊..
沒辦法,誰叫我是路痴..(SALLY你也快是了..)
去了買小丸子食..-3-
真的超級超級好味..
還有甜品呀..=]
蜜桃藍莓呀,呵呵呵呵呵 XDDDD'''''
實在太太太太太棒了..
還去了琴行玩琴..-3-
小時候常常做的事呀..
而家真係好想學琴o忝..
早知果時唔半途而廢..@.@

好多好多公仔呀..=]
點解要放哂係度咁慘慘?
俾我呀嘛,呵呵呵
還有出街必做之事-影貼紙相..
今次影得幾成功..-V-'''
雖則部機我影過,呵呵

行完MEGABOX之後出返去..
某人要幫某人買o野嘛..*V*
行KAWAII =]
終於買了飲管星星紙..
應承o左曉霖好久都未買..@.@
跟住兩位KAI婆去了試眼鏡..XDD''
我而家都想戴黑色眼鏡..
但我對換o左兩個月都冇../.\
出了MK..
行返朗豪..
無印果然行到爛o左..
筆都買齊哂,無o野好買..--#
洗了太多錢..
要搵有八達通機的店子食..XDDD''
衰呀衰呀..
唔係買完o野SALLY又點會要搵八達通機呢..
唔搵八達機又點會令我餓o左咁耐../.\
應該請食飯!!!
但最好笑的是我o地行行o下見到豬法奇緣的預告片播緊..
跟住停低o左睇..-3-
完全唔記得o左肚餓呢回事..
實在太厲害,呵呵呵
幾好呀,最終係KFC解決了DINNER..
要返屋企的時候有種意猶未盡的感覺..
但是還是要歸家..--'''
返到去都十點多了..
好好好好好好開心的一天..=]
期待下次..*V*
仲有好多o野未打o忝..-3-
但我而家好眼訓..XDDD''
有未打的地方參考o下SALLY日記,呵呵