本身今日約了出去行街..
但是LYDIA病了..
所以CANCEL了..
LYDIA你要快D好返呀..=]
於是就很放肆的連訓了十三個鐘..*V*
補足眠,呵呵呵
今次真係還哂睡眠債..XDDD''
兩點鐘先起身..
對住部電腦真係冇咩好做..
早知出去玩o下..
CHECK番FACEBOOK..
用用下唔多想用..@.@
日日整APPLICATION有點兒無聊..
看了MY BLUEBERRY NIGHTS..
幾好睇,由頭睇到落尾都唔覺得悶..=]
真係幾值得思考的一套戲..
而家好似變o左一個星期睇一套戲..-3-
下星期睇JUMPER先,呵
聽日又要早起身..@.@
我要玩../.\