四天假期呀..=]
加上又冇咩功課..
實在太正啦啦啦!!! XDDD''
五月實在太幸福..*V*
又有生活營又有這四天假期,呵呵呵
今天八點零五分左右才返到學校..
完全起唔到身..
食完藥特別眼訓..@.@
ASSEMBLY講SWIMMING GALA..
我唔識游水..--#
WAKAKAKAKA,我是一個好成功又好失敗的小天使..
因為李健揚估到我係他的小天使喎..
但係阿燕又估唔到我係她的神秘小天使,呵..*V*
CHEM D東東好難明呀..=[
LUNCH WITH魚蛋..
我想我是一個好神奇的病人..
因為我病了比唔病更好胃口..XDD''
PHYSICS三堂很像很快過了..
放學ON DUTY..
我非常討厭改簿..
機械化式的工作..
YASMINE就快走了..
新來的LIBRARY CLERK..
不知會如何呢!?
今日KAI KAI偷看她的樣子..
好像不太難相處的吧..@.@
突然想起今天聽到的心理測驗..
總之就是說你希望在愛情中付出多少與得到多少..
愛情中付出的跟得到的該不成比例吧..
不能說付出了多少就要得到番多少..
付出得太多而得到太少的不會快樂..
付出得太少而得到太多的亦不會快樂..
常常聽到女孩子被愛會比較幸福..
愛與被愛不該是二選一吧?
可以愛人亦是一種幸福..
當然被愛亦是的啦..
雙方如果可以付出一樣的多那該有多好..=]
不用陪我走到最後..
我承擔不起你的承諾..