今早返學時間起身..
去JOHN CHAN屋企傾中化PROJECT..
落雨呀../.\
本身諗住可以行路去..
搭了小巴,等車好漫長..@.@
本身諗住得我遲到o忝..
點知我已經是第二早到..XDDD''
還是有點兒頹..-3-
不過幾開心..=]
我果然是打機白痴..
傾完PROJECT之後LUNCH跟住碌LING..
下次真係要剪定指甲先碌..
唔係次次碌完都會指甲崩..
次次都要請食飯..
已經欠一杯STARBUCK不要再來了吧..= =''
我就快活在赤貧線下了..
我個人碌LING紀錄還是停留在平安夜那次..XDD''
我始終只懂把個保齡球飛出來而已,哈哈
到底JOHN CHAN約o左邊個呢? 呵呵呵,好想知喎..
碌完LING食o左陣o野..
跟住上完方俊傑屋企打牌..
第二次下場打牌..XDD''
我第一次明明唔駛交學費o架..=[
今次輸了七蚊,哈哈
我還是比較適合玩YAHOO!麻雀..
生疏了,太久沒有玩..
沒有辦法呀,成日玩果個而家又開唔到JAVA,係咪先? -3-
回到屋企又煲劇了..
今日開信箱竟然收到三封信都係寄俾我的..XDD''
大個女的感覺,呵呵呵 =]
好冷淡的反應..
是我多心了嗎?
真的很難受../.\
看到那似曾相識的情景..
只會憶起段段回憶的碎片..
也許入大學真的是一種解脫..