好好好累呀../.\
行到隻腳好酸軟..@.@
難得星期六咁美好..
竟然要十一點幾就起身..-3-
真係冇理由..
訓得十個鐘唔夠補眠喎..XDD''
今天孖寶蛋糕..*V*
即係EQ的MEETING..
好悲慘的人生..
我被曉霖虐待..
唔係,應該係話俾一班小朋友虐待..
點解個個見到我隻手痴o左膠布都要拍打個傷口!? --#
嗚呀呀呀呀呀../.\
我被欺凌,慘被BULLY..
真係身心受創..-0-
不過畫畫果陣..
曉霖竟然話我畫畫靚喎..XDD''
THZ SO MUCH!! =]
真係乖啦..-V-'''
我良心發現,都係打多D電話俾曉霖比較好,哈哈哈..
咦,今日樂生好似好開心咁..
冇咁COOL喎..*V*
完o左我o地由音樂學校行返落荷里活廣場..
這是一個非常錯誤的決定..
因為原來要行好耐..= =''
早知飛的的..
去了M記食o野..
終於食到SHAKE SHAKE..
成日返學都冇時間去M記SHAKE..XDD''
計要俾幾錢計o左好耐,哈哈哈哈 *V*
冇理由喎,精算師!!
笑死o左..=V=''''
呢個一定會成為EQ生活很大的一PART回憶..=]
而家覺得D EQ AMBASSADOR幾搞GAG..
返到TUEN MUN都八點..
食埋飯行返陣街先..-3-
腳好軟..= ='''
好開心的一天..=]