人氣:13393
2008 年 4 月 18 日 星期五 晴天
我記得o架.. 肥文生日快樂呀!!! =] 今朝起身發燒..@.@ 醒完又暈返落去.. 所以繼續訓呀訓.. 訓到差唔多成點先起身..-3- 但都係好累同好暈../.\ 返到去竟然計遲到..-0-'' 真係O哂嘴.. 邊有道理係請全日假又計遲到.. 陳記的校規真強.. 請半日算..= ='' YASMINE見到我好像嚇到呆o左.. 因為我隻手勁凍但個身勁熱的.. 唔多清醒..@.@ CHEM PROJECT../.\ 好麻煩的說.. 辛苦哂各位..=V='' CRYSTALLIZE o左好耐呀.. 都好,留係CHEM LAB度靜靜o地.. D風吹埋o黎感覺好正..=] 可以周圍影o下相..XD 順手KO埋份中化功課.. 呵呵呵,o岩o岩走果陣做完..*V* 又少一份HW LUUUU..-V- 小病是福..-3- 我很認同這句說話.. 今天報紙的頭條是介紹一個YAHOO! BLOG.. 是個出生只得1磅的BB的媽媽個BLOG.. 雖然個BB都最後都是死了.. 但我覺得BB父母真的好偉大.. 真的好感動.. 看到我都哭了.. 睇哂HEROES SEASON2..*V* 冇SEASON1咁好睇.. 不過我應該會繼續追SEASON3..=3= 八月先有得睇..XD 開始睇返惡吻2先,哈哈哈 P.S. 謝謝魚蛋的玫瑰花! 無聊相..-V-''' 好可怕的CHEMICAL.. 由LAB影出去的友愛.. 得閒果陣常常對著這個景發呆.. 好一個WATER BATH.. 等o左我o地幾耐..--'' 無人的CHEM LAB..*V*