昨晚才黑色暴雨今天又天晴了..-V-''
不過我喜歡這樣..=]
這樣子我心情超好,哈哈哈
星期日永遠都是HOMEWORK DAY..
奮鬥PHYSICS TAS..
原來寫一份FULL REPORT真係嘔心瀝血..@.@
本身諗住今日可以KO一份o架但失敗了..
因為對住個電腦打REPORT是一件很沉悶的事..-3-
結果去了看OLIVER TWIST..
好好睇呀..=V=
看到結局都忍不住哭了..
有點衝動想睇多次o忝..=]
不過都係唔好太魯莽..
一想起還有PMATHS功課PHYSICS TAS同埋CHEM PROJECT..
都係遲D先再睇..*V*
明天又要返學..
而家好似有點兒厭學o忝..= =''
唔得呀../.\
我要積極D先得,呵呵呵
我唔要頹唔要頹唔要頹!!
俾心機讀書..@.@
還有,搭十返到學校靈修,呵呵呵 *V*
我要準時呀..=]

其實這樣子看屯門河真的幾令..(幸好我屋企是遠睇 -V-'' )
突然間覺得每天早上可以悠閒的行返學校..
其實都幾幸福..=]
急促的節奏會令人MIZ o左好多o野吧..
唔知點解,呢排會因為生活的點滴而覺得感恩..*V*
TIME'S A GREAT HEALER..=]