
好暈好暈好暈../.\
唔知咩事今日超累..@.@
真係隨時隨地都可以合埋眼訓著o左..
都未試過一返到屋企咩都唔做就訓覺..-3-
今早本身約了阿燕搭十返來靈修的..
結果我都係遲o左返來..
對不起呀..
我明天一定要早點起床!!!!! =]
朝早靈修的感覺不錯呀..*V*
好靜的校園..
頭六堂都是做實驗..
真係想叫救命..@.@
PHYSICS TAS..
唔記得o左用CONSTANT CURRENT..
唔怪得招SIR係度奸笑../.\
原來真係幾難維持係CONSTANT CURRENT..
我要做FULL REPORT!!! XD
CHEM繼續努力PROJECT..
原來要做咁耐的..-0-''
我o地組用SEPARATING FUNNEL的情景真是壯觀..=V='''
原來要搵茶入面D CAFFEINE係難過COFFE好多..
D茶葉煲完好核突..
LUNCH WITH MELANIE..
咁樣傾o下計的感覺很好..-V-'''
又聽到後半部點唱..
MIZ o左阿燕點俾KAI組果度o忝../.\
有張韶涵呀..*V*
PMATHS..@.@
真係訓著o左..
好眼訓呀呀呀呀呀呀呀..
個眼皮會自動跌返落o黎..Orz
放學繼續努力實驗..
好似無底深潭..
做極都做唔完o既..--''''
唔想做呀../.\
好想快D KO CHEM PROJECT!
無聊看同事三分親..@.@
怎麼會有外星人!?
果然是冇戲好做..--'''
睇HEROES先..*V*