星期六是教會天..
十一點多就起了身..-3-
結果都是返崇拜的時候遲了一分鐘..
一分鐘,就令我要等多一首歌時間先入得去../.\
不過好搞笑的是..
因為咁樣我坐o左係兩個中三女仔隔離..
於是就無啦啦認識了她們..XDDD''
真係無啦啦的說..-0-''
今天崇拜聽道聽得我很慚愧..
令我想起之前有一天靈修的時候..
跟阿燕說過我的信心問題..
當危難的時候不會想到第一時間將所有o野交俾上帝..
只會自己慌張..@.@
我要將所有擔憂都交給上帝呀..
今天很不錯呢..=]
唱詩都好投入,呵呵呵
展鵬的話很有一言驚醒夢中人的感覺..
夏水禮等事我都已經忘了七七八八..
背後的意義更加不用說吧..
其實該不是很久之前的事吧..
為什麼可以忘記得這麼快呢?
當初的熱誠也不見了..
看見展鵬毫不猶豫的把水淋下去只覺得很震撼..
阿肥你會考加油呀!!!
還有兩科,捱埋落去呀..
大家都支持你..XDDD''
大家很熱切的討論去CAMP的事情..*V*
睇個網真係好靚..
唔知真係去度會唔會同張相一樣呢?
好期待呢!!!
七點到就走了..
我要做一個好好好見證..XDDDD'''
超級開心呀..
我媽咪應該會去星期日個佈道會..-V-
YEAHHH..*V*
買泳衣買泳帽買拖鞋..= =''
好窮..@.@
買完泳衣更覺我要減肥..XDD''
行到好累呢..
期待明天雙子塔之約,呵呵呵呵 *V*
養足精神先..-3-
(都一點了..XDD'')
P.S. 一個好的開始..=]