好眼訓../.\
而家夜o左訓o忝..
晚晚都差唔多一點先訓覺..@.@
加埋可能琴日玩得太開心所以今日超級累..
真係可以上上下堂都合埋眼訓覺..XDDD''
中午的時候跟魚蛋去了玩鞦韆..
吃著椰汁西米糕玩鞦韆感覺好悠閒..=]
可惜著住裙唔敢飛到咁高..
只可以搖o下搖o下咁..
真的很喜歡玩鞦韆..
和天空的感覺又近了..*V*
很羨慕小鳥可以在天空自由自在的飛翔..
放學又要補課..
很支力../.\
很辛苦的才可以勉強撐開對眼..
補完課還要去EQ教英文班..
有時候蠻有衝動返屋企訓覺..
跟住可以很悠閒的MSN和聽歌..
就像以前的生活一樣..
不過現在都不太重要吧..
反正都已不一樣了..
很興奮呢..*V*
EQ果邊可以去DISNEYLAND..
跟曉霖一齊去我想我該會被欺凌..-3-