最近沒有動力去打日記../.\
所以打得比較疏..
今天中化UE都有看四川地震的片段..
有想哭的感覺..
可是在學校我會忍住不哭..
我不是想說要質疑我的信仰..
但是真的不懂為何要有這麼一場地震..
這麼多人死傷怎麼能無動於衷..
只是憑一個信字..
雖然我選擇o左相信..
但是還是會覺得心酸..
這兩天都在釣魚..Orz
次次要早點訓最後都失敗了..@.@
CHEM堂差點訓著了..
PHYSICS堂好悲哀..
招SIR要搵人問問題..--#
點知因為今日廿一號就揀o左廿一號即係我..
OH NO真係有點兒樣衰..
TAS次次都好失敗..-0-''''
點解點解../.\
終於睇哂惡吻2..XD''
大結局真係好好睇呀..=]
次次睇劇都爛哂尾..
但係今次冇喎,呵呵呵 *V*
睇到我勁喊..>3<
直樹是用他自己的方式愛著她吧..
不一定要凡事說出口才是愛吧..
怎麼也辦不到永遠離開深愛的人..
要忘記一個人很難..
要忘記一個深愛的人難很多很多倍吧..