學校停停o地電../.\
感覺好奇怪..@.@
明明是朝早但是個班房會是黑漆漆的..-0-''
停電的原因好像相當騎呢..Orz
朝早在SAC ASSEMBLY..
講點管理金錢之類o卦..
我都半訓著了..--#
印象中有好多豬仔錢箱..XDD''
我淨係記得想要同需要..
我有想要過甚麼嗎?
我有試過很努力爭取甚麼嗎?
物質上的學業上的感情上的..
我習慣了甚麼都可有可無..
也許是時候改變一下..
在LANG LAB上堂的感覺很似曾相識..XDD''
能看著雨景發o下夢也是很快樂的事..
KEY PT係唔駛聽書,哈哈 *V*
PMATHS唔駛補課..
呵呵呵呵呵呵呵..=]'''
到後尾變了BLACK MAGIC..
我估唔到呀../.\
有種被耍的感覺..T0T
到最後知道甚麼一回事覺得自己好笨呀..@.@
被人耍了一大輪又耍番人..XDDD''
LYDIA好似俾我o地BULLY..*V*
孔子莊子小丸子..-V-'''''
但魚蛋講另一個BLACK MAGIC我又識喎,呵呵呵
HEA了一大輪去EQ英文班..
今堂好慘呀..T0T
時間唔夠叫唔到全部小朋友答問題..
好像有些覺得被忽視了會唔開心../.\
好想叫哂全部o架!!!
唉唉唉唉唉..
唔開心呀,無得去DISNEYLAND..@.@
放學回家的時候..
有點兒衝動想不打傘..
讓那冰冷的雨水打在身上..
洗滌那混濁的心靈..
那刺膚的觸感叫人從夢魘驚醒過來..
把手放了,我也許會比較快樂..
YOU CAN'T UNDO SOMETHING THAT'S HAPPENED..