今天起到身呢..-3-
靈修的時候阿燕說我很認真..*V*
真的嗎? 有陣時吧..XDD''
雖然還有一點點釣魚..
但我覺得我今天專心上課了,呵呵 =]
LUNCH WITH JOY子..-V-''
又去了玩鞦韆了..
真的很喜歡坐在上面的感覺..
和JOY子傾心事的感覺也很正..=]
可惜今日太陽太猛..
曬到好熱../.\
好想以後每一天都可以去玩..XDDD''
返o黎UE堂..
真係超級唔想作文..@.@
唔知係咪走o左D人去DEBATE呢..
個班房感覺好空蕩呀..
YEAH,我成功摺到飲管星了..-3-
真係有成功感呀,呵呵
放學ON DUTY..
順手做埋中化,呵呵呵呵 *V*
今天LIBRARY做咩事咁興旺,好多人呢..
要幫YASMINE FAREWELL了../.\
好唔捨得YASMINE..=[
逐漸融雪了..
有些事情不在人的努力範圍以內..
無論你怎麼努力,都是一樣..
逐漸學懂怎樣放下..-3-