次次做完運動都好精神..
游完水即刻成個人醒o左..*V*
但係黑o左好多../.\
變了舊炭,哈哈哈..
哈哈哈,我仲係未識游..XDDD''
隻腳都係會沉下去..@.@
為什麼魚蛋小天使會送熊仔??
我又要!!! XDDDD'' (雖然我有鼻敏感,哈哈..)
我又要送公仔俾小羊先..-V-''
我而家覺得JOHN CHAN D英文好勁!! -V-'''
自問不及喎..*V*
勁o野喎終於估到BLACK MAGIC..XDD''
同JOY子LUNCH..=]
我覺得JOY子說得有道理..
我不該再這樣下去了../.\
沉下去,沉下去,始終會觸礁..
剛才沒有戴眼鏡由泳池行返屋企..
周遭的世界變得好模糊..
但不知為何我卻覺得有一種平時不察覺的和諧美感..
同一片景象,只是從不同的角度去看..
感覺卻截然不同..
也許我也該從另一角度去看這個世界..
有多少新事物有待我們發掘?
焦點若硬要放在某點上,視野只會很窄很窄..
P.S.阿朱你在說甚麼!!!!!!!! --#