
DERRY生日快樂呀..=]
我記得o架,呵呵呵 *V*
好漫長的一個星期六..
要去孖寶蛋糕..XDD''
好倒霉..--#
竟然8分鐘都冇一架610..
咩事!? @.@
結果又要轉車..Orz
係車度同燕華係咁玩..>3<
佢好可愛呀呀呀呀呀!!! =]
(佢特登遮住我對眼..-0-'')

唉唉../.\
但係今日同曉霖唔係幾開心..= =''
唔知點解佢態度好差..@.@
又打人又罵人..
真係超唔開心..T0T
結果好白痴咁喊o左出o黎..
THZ阿燕同小丸..
俾個小朋友整喊連我自己都覺得自己白痴..
太多的包容可能真係會寵壞佢..
但係一諗到其他因素就自然想遷就佢..
何況我真係唔識點罵人喎..--''
算啦,過o左去就算..*V*
返o黎屯門同阿燕DINNER..XDD''
跟住去JOHN CHAN屋企繼續傾中化PROJECT..
JOHN CHAN爸媽真係超級好人..-V-''
好似唔係好傾到D咩../.\
衰阿朱又唔講..
返到屋企沖完涼即刻訓著o左..
累死我..@.@