謝謝小天使的麥提莎
真的好可疑呀你 XDDD''
放學練唐山 哈哈
真係好想笑 *V*
到時PRESENT唔准笑呀
邊個笑真係殺o左佢!! (希望唔係我 呵呵呵)
其實本身要去大型溫習室
但係練唐山所以遲o左成個鐘 @.@
好在今日都冇咩人去溫書
結果變了跟廖媽媽和李健揚傾計
他們好像在說火星話 聽不懂 =]
回家竟然第一件事係睇轉角遇到愛 /.\
冇哂溫書MOOD o忝 /.\
一溫書就十分眼訓 咳唔
唔得咁o架喎 @.@
努力努力努力 呵呵
唔可以頹廢呀呀呀呀呀呀 T0T
冇咩動力去打日記 打住篇頹o野算 *V*