今早六點半就起了身 哈哈 
結果也是七點四十分到先返到學校 呵
對我黎講 已經是一個奇蹟 XDD''
今天終於唐山PRESENT啦 好驚呀 @.@
可能係之前果堂RSC笑得勁得滯
JOHN CHAN果句從此醫院就可以探訪啦 笑死o左我
好辛苦 哈 要係勁笑跌返落勁SAD去PRESENT
合埋o左雙眼 聽住配樂 去培養一o下情緒
唔係真係狂笑 /.\
我好SAD o架啦 但係都係唔夠SAD =[
唔識點樣SAD 要我開心應該簡單一點
好開心呀 今次PRESENT大家都冇笑到 呵呵
大家都好認真呀 *V*
終於完o左呢個PROJECT 鬆了口氣
謝謝組員們 =]
今天係咁影相 我的目標係搵哂全班影相 XDD''
真係好有LAST DAY FEEL 就好似中五果陣一樣
快要離開了 這個待了六年的地方
LUNCH WITH JOHN CHAN
俾佢傳染o左 講o野都「有POINT」o左 -0-''
笑死o左我 *V*
好想買BoA隻THE FACE呀 /.\
遲o下買o左佢先 =]
完全冇MOOD溫書 怎麼辦呀怎麼辦
好想去海洋公園去唱K去睇NARNIA
點解要考試 點解考試咁漫長 @.@