
JOHN CHAN HAPPY B-DAY!! XDDD''
突然有點兒離愁別緒o忝
今天是最後一天做實驗了 /.\
唔捨得呢個CHEM LAB
做實驗其實都幾好玩 =]
同咩咩一組更加好玩 哈哈
LUNCH WITH雅婷 呵呵 *V*
很好的一個時間
好難得先約到一齊食飯o架嘛
以後唔知仲有冇咁o既機會呢
好想好想繼續傾耐D
但係要去傾唐山 唉
結果遲了到 對不起 =[
希望報告的時候忍到笑 /.\
因為真係好難忍呀 哈哈哈哈
走果陣勁大雨
鍾曉輝好偉大咁唔要傘
返到屋企又要搞部電腦
D o野無哂 -0-''
勁累勁頭痛 完全溫唔到書 Orz