好頹廢呀..
琴日本身雄心壯志要溫書o架嘛..
點知變了玩WORD CHALLENGE..
原來禁KEYBOARD真係快好多..=]
結果一天的成果就是四頁CHEM,哈哈哈..*V*
雖然明知只是一個玩笑..
但還是不期然會生氣..
畢竟我仍是很在乎..
請原諒現時的我仍不夠大量..
欲哭無淚的滋味比痛哭的感覺更難受..
回憶總會消逝在那纏擾的霧裡..
好想抓著甚麼,於是伸手在霧裡盲目尋找..
愈是想抓緊它,它就愈快溜走..
原來早已消失在你的生活中..
原來早已消失在我的生活中..
只剩下點點歎息..
只剩下點點心悸..
返學總會有很多蝦碌的片段..XD''''
這樣也好,我的心情會大好..*V*
謝謝小天使..
真係好神通廣大..@.@
點解會知道哂我鍾意食D咩咁勁!? =V=''
今天是最後一天英文班了..
一玩遊戲即刻成班投入哂..--''
其實我都好多謝LYDIA同PETER..*V*
真係好開心..>3<
LYDIA做o左陳日朗IDOL,哈哈哈..XDDD''
我個KNEE受苦受難,碎o左../.\
其實都有D唔捨得..
除o左嘈o左少少之外,班小朋友都幾好..=]
唔知第日有冇機會再見呢? 呵呵..