
寶寶生日快樂呀 =]
十八歲大個女呀 *V*
今日好滿足呀 訓足十幾個鐘 XDDD'''
好大雨 開頭仲以為要取消畢業典禮o忝
THZ GOD後尾轉返做黃雨先可以繼續 哈哈
綵排已經好悶 好無聊呀
但係去到後尾聽到中五的學生唱歌的時候
又有點兒感觸 這次也算是我的畢業典禮
有點想喊的衝動 但係忍住o左
「一天一天的我在期待放學 一轉眼卻要告別校園」
很不捨得離開陳記 很不捨得離開中學生活
這次 真的真的要畢業了
不斷的回憶起一年前的畢業典禮
不斷的想起昨天的事
心中很納悶 短短時間 怎麼可以轉變這麼大
畢業典禮完了之後
KAI組生日會呀 =]
蕭B 龜 寶寶 MEICY HAPPY B-DAY!!!
很大雨呀 有傘都濕o既 /.\
部腦無啦啦上唔到網 又無啦啦上到網
真係唔知佢發生咩事
可能佢係度鼓勵我溫書 *V*