
鍾曉輝 蕭B HAPPY B-DAY!!! *V*
今朝個頭痛到起唔到身 醒o左又訓返
遲o左出門口 好彩冇遲到
組組唐山PRESENT都很認真 很大壓力o忝
最後一堂PE堂了 該是最後一次穿上這套PE衫吧
開始有少少LAST DAY的感覺
開始唔捨得一齊KAI一齊癲的日子
就算一齊無聊都可以這麼美好 /.\
我一直都很討厭上PE堂
但今天這一刻我卻突然不想這麼快完結 唉唉
中學畢業 心情跟小學畢業該大大不同吧
常聽人說中學生涯是最值得懷念的回憶
到了大學 到了工作 回憶還剩下多少
只希望每一點每一滴都可以牢牢記著
LUNCH WITH阿燕
果然是一個傻婆
觸動了「炸彈」!! XDD
返屋企煲轉角遇到愛
一睇睇o左成三四個鐘
好明顯煲劇是會上癮的 哈哈
睇睇下又覺得幾好睇喎 =]
今天鉛芯筆壞了
本是小事一椿 壞o左一支咪用第二支
只是突然在想一直在自己身邊的事物 習慣了它的存在
可以說是適應了 但是有一天它離自己而去了
這時候才察覺它一直默然待在自己身邊
太遲了吧 只好讓它流逝