
好傷心 又炒多一科了 唉 =[
PHY勁難呀 第一題已經唔識 好灰呀
唔通三科AL都注定要炒 唔好呀!!! @.@
考完PAPER1 太傷心要出去散o下心 XDDD
於是就同雅婷去了行市中心 哈哈
見到LAM HO 咁正o既 咁快考完 /.\
兩個傻婆去了爬蟲館睇變色龍 *V*
對上一次去爬蟲館該是小學的事 呵
看到隻好呆滯的烏龜 記得小時候我都有養過烏龜o架
但後尾唔知點解無養到 可能我成日唔記得餵o野 @.@
係玻璃後的烏龜只願躲在一角 悶悶不樂的樣子
了解不了它的心情 是慶幸有悽身的地方還是討厭有這束縛呢
沒錯在這裡它不用擔心食物 但是就這樣待在這兒
自由呢?快樂嗎?喜歡被人觀賞?
我寧願自由的遊歷 如果要我待在這樣一個地方寧可餓死
還有一份卷 捱下去捱下去捱下去!!!!!! /.\
快要完啦 哈哈哈哈 (自我安慰中 XDDD''')
大家都要加油 努力努力 *V*
不過今日都係玩返一日先啦 呵呵呵
P.S. 終於睇完轉角遇到愛啦 呵呵呵 好好睇呀 =]