
終於都捱完這個可怕又漫長的考試 
(ORAL果D IGNORE佢吧..)
太感動啦 喔呵呵呵 *V*
今日考最後一科-PMATHS
最後都係溫唔哂 魔鬼會引誘人唔溫書 /.\
好驚咁入去考 結果考完出o黎仲驚 --#
SECTION A已經好多條唔識做
SECTION B更加悲 識做兩條都無仲要計錯埋數
唔合格 肥佬肥佬 三科AL都炒哂 Orz
難怪這麼悶熱 原來打風 我不喜歡這樣的天氣
下雨總比悶熱的天氣好多了 但是天氣卻不由得我們選擇
下雨也好 放晴也好 悶熱也好 涼快也好
也不在我們控制範圍 雖然有點兒消極也只能接受吧
最近在看NINETEEN MINUTES -V-'''
看一件事 單憑表面上的觀察 了解的又有多少
可能是作者仔細的心理描寫 吸引到我追看下去
但是六百幾頁我只看了百幾頁 還需努力 哈