今朝出門口超大風的說 @.@
舉步維艱呀 返學都變得這麼困難 /.\
今日考UE 朝早原來考WRITING+PRACTICAL
我一直以為PRACTICAL是下午考的說
兩個鐘頭的LUNCH 用了半個鐘等停雨
結果雨還是不停 根本就不是下雨是瀑布來的嘛 --#
和魚蛋二人世界 呵呵呵呵 *V*
魚蛋你快D好返啦 一齊食雪糕呀 XDDD''
返到學校極眼訓 係咪飯氣攻心呢
做做下READING卷真係訓著o左
枝筆俾我訓到跌o左落地
仲要斷埋墨 好樣衰呀 Orz
今次份READING肯定創新低
好唔清醒的情況之下亂寫一通 唉
返到屋企即刻訓覺 =]
訓足三粒鐘 好滿足 呵呵
好想打部電腦 三日唔埋兩日就壞機 想點呀 /.\
專心讀書吧 想太多也沒有實質作用