人氣:13399
2008 年 5 月 30 日 星期五 雨天
呢兩日都非常悠閒..XDD'' ::: 29/5/08 ::: 好棒呀.. 由十二點幾訓到兩點幾..XDDDD'' 14個幾鐘好滿足!!!! -V-'' 精神指數爆燈!!呵呵呵.. 想看JUMPER好久了..=] 但果排唔得閒所以冇睇到..@.@ 結果終於看了!!! 呵呵呵呵..*V* D場景切換得勁快.. 快到有點兒睇唔切唔度打邊度..-0-'' 不過淨係睇打o既場面都幾好睇..>3< 至於劇情就一般般了.. 可能依排睇得比較多賣內心戲的.. 所以睇返JUMPER呢類賣EFFECT的就有點新鮮感.. 得閒睇o下電影真係令個人輕鬆D o架!! =V='' 如果真係可以好似戲入面咁做JUMPER就好啦,呵呵.. 可以極速環遊世界呀嘛..XDD'' 看完電影又要返番o黎沉悶的功課..--# 係咁寫REPORT.. 又PHYSICS又CHEM../.\ 真係悶死人..@.@ 最慘係唔多識做..Orz 魚蛋姐姐去了功輔.. 她被騙了去功輔.. 又騙返我請食雪糕.. 我被騙了!!!!!! T0T 蝦我o既,真係傷心../.\ 好多人去o左清遠CAMP.. 希望你o地有一個愉快的旅程..-V-'' 會是一個好好的回憶.. 我會好掛住你o地..*V* ::: 30/5/08 ::: 好精神好精神!! 好少可我係張開眼訓行落床的..XDDD'' 成日都唔駛上堂咁滯.. 好多好多空堂呀!!! 呵呵呵呵.. 努力睇緊NINETEEN MINUTES..*V* 好睇不過成六百幾頁,真係要加油努力一下才成.. 和JOY子的LUNCH之約..-V-'' 好偉大呀你JOY子..抵錫..>3< 次次同JOY子食飯都可以傾GIRL TALK..=] 有時間俾我諗o下自己到底想要咩.. 最可悲的是我連最基本的問題也答不上.. 但如果我真的可以這麼瀟灑.. 那又為什麼要在意這些說話.. 我不該再想那些沒可能的事吧../.\ 我不喜歡試探,唉.. 放學和魚蛋去了"大型溫習室"幫中二的同學仔溫書.. 我還是比較愛數學..XDDD'' 睇返中二的GEOG和HIST已經完完全全唔記得哂.. 睇到GEOG就頭暈..@.@ 努力寫呀寫呀寫!!!!!!! *V*