最近沒有時間打日記 都在埋頭溫書中
溫書溫到頭昏腦脹 好辛苦 衰考試 我討厭你 哼哼

哈哈哈哈哈 N年前同雅婷的傑作 XDDD''
琴日睇返LAST TEACHING DAY D相 好多KAI相呀 *V*
得閒曬哂出o黎先 係電腦真係十分唔安全 @.@
睇返o相都有一種好開心 好溫暖的感覺

睇o左CHRONICLES OF NARNIA *V*
兩個主角都勁靚仔 超級超級有型呀 XDDD''
同埋我都幾鍾意個情節 我個人認為好睇過第一集喎 呵
在大人o既世界 什麼事都要講求理據
只是不願意去相信 害怕著什麼 單純的相信有時也蠻好
看完戲人都輕鬆o的 考試令人心情繃緊 討厭這樣子的生活 @.@
願 學習去小器 練習去憎你
來提示你畢竟我都怨恨