今天又開始賴床了../.\
所以極速梳洗出門口..XD
會考開始了..-0-''
這樣就一年了..
諗返起果時真係幾淆../.\
畢竟是第一個公開試..@.@
中五的同學仔加油呀..=]
之前說要奮鬥讀書..
所以我今堂PHYSICS盡我所能專心聽書..
呵呵呵呵..*V*
但是過o左第一堂之後已經發覺開始專注唔到..
我的專注力果然唔過一堂..--''
CHEM PRESENTATION..@.@
我們組還是用了英文..
好淆底o忝..
終於都捱過了一個PROJECT..-3-
THZ各組員的辛勞!! =]
LUNCH WITH魚蛋咩咩..
儲錢大計DAY1,呵呵呵 *V*
PMATHS要補課..T0T
計數計到傻o左..= ='''
放學ON DUTY..
同MELODY無聊HEA過,哈哈
YASMINE你在哪裡../.\
唉唉唉唉唉../.\
睇左集惡吻2..
永遠偶像劇都好幸福..=]
現實中若果可以好像直樹跟湘琴般也不錯..
可能窮一輩子的時間都找不到一個合適的人..