唉,怎麼我覺得我愈來愈頹廢..= =''
我的天空今天有點灰..>0<
一如既往,行得勁急咁返學..
因為我隻左腳整傷o左,所以卸哂D力去右腳../.\
右腳勞損..--#
今日真係唔知咩事..
班主任時間MS LEUNG好惡咁鬧人..
之後PHYSICS又到招SIR睥人..><
CHEM EXPT仍然遊魂太虛,成日想打爛o野..
咩事呀我..= =''
個心飛o左去環繞地球兩周半,返唔到o黎啦..*V*
做咩虐待我份MANUAL,食醋呀張紙..>0<
LUNCH寶寶溫BIO留係學校食,JOYCE又同AMY食喎..
所以同魚蛋,MELANIE,DICKY出去食..
好奇怪的組合,哈
好開心,有我最愛的椰汁西米糕..XD
不過食完之後又超想訓覺../.\
我知啦,一定係我今日冇飲咖啡..T0T
上PMATHS堂已經差唔多訓著o左..
看來我下個星期有排追返D進度..= =''
PHYSICS,CHEM,PMATHS都甩哂喎..
甩甩o下又更加冇心機聽,簡直就係惡性循環../.\
諗諗o下聚少離多也可能是件好事,會專心D讀書..
我唔想返學校補課呀..T0T
咁難得先一日假期,俾我訓下覺都得o卦..= =''
我今日會學聰明..
訓覺時電話要開震機,哈 *V*
我D日記真係愈打愈無聊..
依排真係好似腦袋空空../.\