PROFILE │ QOOZA │ FORUM │ WRITE │ BACKSTAGE │ LOGIN │ LOGOUT
 
 
       
                                                                               心被擾亂了節奏;(                 
           
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
2006 年 10 月 18 日  星期三


                去左灣仔!(無聊...)

 

今日放學之後留校...

練朗誦...

之後我地就係302到「谷桑拿」\./

d男仔就去n31歎冷氣---幾唔公平!

投訴丫!!!

之後我同dbeesnet小組就同校長去灣仔買halloween既野...

咦><早知唔好去啦!混吉嫁!又攰又無野做!得個「行」字!

發覺今次好白癡!好低丫!

跟住去等車時,堆女仔去7-11買野食...

勁白癡!有d人買撈麪(其實係即食麪)黎食!

容嘉寶話:「佢地咁樣食不如黎我屋企食!我有好多出前一丁!」

之後有d人就去買魚蛋食==

過左陣,我地叫佢地快d走...搭2A啦!

但係李詩盈話:「架2A走左啦!」

之後激死我地,嗱嗱淋去走人!

之後我地搭車時其他仲食緊喎----------真係丫/.\

之後我地上車就係度講人事非∼

上至「天文」,下至「地理」都講哂...呵呵∼

不過...我真覺得我今次咁去真係好...白癡

 

 

 

唉...

 
 ----------------------------------------------------------
 


 

 
 
 
 
ABOUT  ME
 
 
 
 JUZ FORGET ABOUT IT.
 -------------------------
 NEW ENTRY
  -------------------------
 
CATEGORIES
 
全部 (65)
 
 
   BY: 琳 X 小葵