今日放學之後留校...
練朗誦...
之後我地就係302到「谷桑拿」\./
d男仔就去n31歎冷氣---幾唔公平!
投訴丫!!!
之後我同dbeesnet小組就同校長去灣仔買halloween既野...
咦><早知唔好去啦!混吉嫁!又攰又無野做!得個「行」字!
發覺今次好白癡!好低丫!
跟住去等車時,堆女仔去7-11買野食...
勁白癡!有d人買撈麪(其實係即食麪)黎食!
容嘉寶話:「佢地咁樣食不如黎我屋企食!我有好多出前一丁!」
之後有d人就去買魚蛋食==
過左陣,我地叫佢地快d走...搭2A啦!
但係李詩盈話:「架2A走左啦!」
之後激死我地,嗱嗱淋去走人!
之後我地搭車時其他仲食緊喎----------真係丫/.\
之後我地上車就係度講人事非∼
上至「天文」,下至「地理」都講哂...呵呵∼
不過...我真覺得我今次咁去真係好...白癡!
唉...
----------------------------------------------------------
|