PROFILE │ QOOZA │ FORUM │ WRITE │ BACKSTAGE │ LOGIN │ LOGOUT
 
 
       
                                                                               心被擾亂了節奏;(                 
           
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
2006 年 10 月 21 日  星期六


                好好玩的補課∼

 

今日7:15起身...(本來應該7:00嫁!瞓係張床唔願醒之嘛...)

之後食左公仔麪(真係公仔牌架!)

本來同章汶玉返ga嘛...

點知過左3分鐘(對我黎係好耐,因為我驚遲到!)佢先出黎...死我啦!

之後我地問琴琴青返學校囉!

返到學校,就起到招人啦∼(旅行d人)好多人嫁∼不過仲有兩個位...

我寧願要D男仔黎幫我地擔擔抬抬都唔要搵梁XX!

唉...

話咁快,又集隊啦∼

我地去左N23到集合,一去到就見到周老師!

之後周老師就馬上帶我地去n51到講啦---

話咁快,小息到lu∼
我同蘇詩坐係一二邊度食頭先周老師比我地既朱古力∼

好味!

叮噹∼∼∼∼∼∼

小息咁快完嫁!

我地又上返n23集合lu∼!∼

原來補中文既係尤老師!

我地又上返n51---我地既老地方啦!

尤老師同我地講左一大論野就同我地黎個模擬面試!

經過我地既公平建議(其實係玩包剪拯...)第一個係鄧螢潞,第二個係曾x成(唔識打添...)第三個係x俊傑先生,第四

個係本人,第五個就係劉浩良...既阿哥。

但係當鄧小姐去面試時.個兩個反骨仔就兩個一pair,得返...唉><真係慘...

仲要個位阿生勁勁勁黑人憎!

真係好想叫佢去死左去算!

估唔到到我既時候,我有d緊張!==

之後之後∼∼

我地返學啦∼

返到屋企...

2點幾啦∼

去左蘇絲屋企∼

除左玩電腦外,最重要係...

整環保袋!

因為我唔係幾識整...

呵呵∼

玩到五點幾丫∼!

 
 ----------------------------------------------------------
 


 

 
 
 
 
ABOUT  ME
 
 
 
 JUZ FORGET ABOUT IT.
 -------------------------
 NEW ENTRY
  -------------------------
 
CATEGORIES
 
全部 (65)
 
 
   BY: 琳 X 小葵