今日7:15起身...(本來應該7:00嫁!瞓係張床唔願醒之嘛...)
之後食左公仔麪(真係公仔牌架!)
本來同章汶玉返ga嘛...
點知過左3分鐘(對我黎係好耐,因為我驚遲到!)佢先出黎...激死我啦!
之後我地問琴琴青返學校囉!
返到學校,就起到招人啦∼(旅行d人)好多人嫁∼不過仲有兩個位...
我寧願要D男仔黎幫我地擔擔抬抬都唔要搵梁XX!
唉...
話咁快,又集隊啦∼
我地去左N23到集合,一去到就見到周老師!
之後周老師就馬上帶我地去n51到講啦---
*
*
*
話咁快,小息到lu∼
我同蘇詩坐係一二邊度食頭先周老師比我地既朱古力∼
好味!
叮噹∼∼∼∼∼∼
小息咁快完嫁!
我地又上返n23集合lu∼!∼
原來補中文既係尤老師!
我地又上返n51---我地既老地方啦!
尤老師同我地講左一大論野就同我地黎個模擬面試!
經過我地既公平建議(其實係玩包剪拯...)第一個係鄧螢潞,第二個係曾x成(唔識打添...)第三個係x俊傑先生,第四
個係本人,第五個就係劉浩良...既阿哥。
但係當鄧小姐去面試時.個兩個反骨仔就兩個一pair,得返...唉><真係慘...
仲要個位阿生勁勁勁黑人憎!
真係好想叫佢去死左去算!
估唔到到我既時候,我有d緊張!==
之後之後∼∼
我地返學啦∼
返到屋企...
*
*
*
2點幾啦∼
去左蘇絲屋企∼
除左玩電腦外,最重要係...
整環保袋!
因為我唔係幾識整...
呵呵∼
玩到五點幾丫∼!

----------------------------------------------------------
|