唉...
最後一年既旅行...
居然 最無癮既一年囉...
我地去到個度...
梗係去搵位啦∼
但係...
最先映入眼簾既居然係一堆螞蟻係張野餐桌到...
幾恐怖!
我地直情唔想用啦!
但係...
無可能唔用桌子來放東西的呀><
所以...
只好鋪上報紙同桌紙...
但係當徐仔「投」爐既時候...
忽然有隻野跳過黎==
我地係度叫...
以為螳螂,其實係草蜢@@
理得佢咁多...總之佢就攪到我地嚇到乜咁...又比男仔笑,好似佢地好巴閉咁...懶醒\./
過左一陣...我地偉大既徐仔「投」爐lu∼
我地第一時間去燒野食∼
大致都係:
雞翼,魚蛋,腸仔之類既野,
過左好耐...
我先記得我包燒賣...
但係...
已經冇人「hou」啦><
好慘!!
之後,
我地去放風箏∼
諗住好happy...
點知得個「吉」...
唉\./
d男仔又玩得幾ok下喎...
我地?
不似「箏」形...
無眼睇==
咁悶嫁><
舊年都好d丫...
有得行船灣淡水湖...
今年?
都唔知係唔係玩既!
無癮到--
簡直...
係呢6年黎最悶既一年!
----------------------------------------------------------
|