PROFILE │ QOOZA │ FORUM │ WRITE │ BACKSTAGE │ LOGIN │ LOGOUT
 
 
       
                                                                               心被擾亂了節奏;(                 
           
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
2006 年 11 月 11 日  星期六


                極之無癮既旅行...

 

唉...

最後一年既旅行...

居然最無癮既一年囉...

我地去到個度...

梗係去搵位啦∼

但係...

最先映入眼簾既居然係一堆螞蟻係張野餐桌到...

幾恐怖!

我地直情唔想用啦!

但係...

無可能唔用桌子來放東西的呀><

所以...

只好鋪上報紙同桌紙...

但係當徐仔「投」爐既時候...

忽然有隻野跳過黎==

我地係度叫...

以為螳螂,其實係草蜢@@

理得佢咁多...總之佢就攪到我地嚇到乜咁...又比男仔笑,好似佢地好巴閉咁...懶醒\./

過左一陣...我地偉大既徐仔「投」爐lu∼

我地第一時間去燒野食∼

大致都係:

雞翼,魚蛋,腸仔之類既野,

過左好耐...

我先記得我包燒賣...

但係...

已經冇人「hou」啦><

好慘!!

之後,

我地去放風箏∼

諗住好happy...

點知得個「吉」...

唉\./

d男仔又玩得幾ok下喎...

我地?

不似「箏」形...

無眼睇==

咁悶嫁><

舊年都好d丫...

有得行船灣淡水湖...

今年?

都唔知係唔係玩既!

無癮到--

簡直...

係呢6年黎最悶既一年!

 

 
 ----------------------------------------------------------
 


 

 
 
 
 
ABOUT  ME
 
 
 
 JUZ FORGET ABOUT IT.
 -------------------------
 NEW ENTRY
  -------------------------
 
CATEGORIES
 
全部 (65)
 
 
   BY: 琳 X 小葵