PROFILE │ QOOZA │ FORUM │ WRITE │ BACKSTAGE │ LOGIN │ LOGOUT
 
 
       
                                                                               心被擾亂了節奏;(                 
           
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
2007 年 1 月 15 日  星期一


                家長日...

 

咁耐無打日記既我,而家又開始打啦!

我都好無奈架,d人話我成日唔打日記,所以我決定要打!

呢篇係07年第1篇日記,希望大家落足眼力去睇∼xd

不過...我真係笑唔出...因為今日係家長日!

唉...

去到學校既時候,見到有好都人堆係課室出面,

我仲以為佢地未見啦,原來已經見哂!

=3=仲有邊個丫,咪係馬仔呀,徐仔呀,詩盈姐呀,男班長個d人囉...唔係仲有邊個喎∼

個死人徐仔,係度亂咁影相,真係好鬼無奈囉=3=係又影,唔係又影...

過左一陣,到我啦...

Miss Fung又話唔係跌好多,其實根本係好多...好似安慰我咁...

徐仔居然咁都要影一餐,搞到我好似喊咁-.-

up左唔係好耐就話88啦,

之後咪係出面遊下囉∼XD

徐仔又影啦!仲睇到人地張成績表...咦∼有C啵∼我,徐仔同詩盈姐拎住部相機係到笑...

咁都影到,真係好型丫∼

555...仲見到好多人黎添呀...

雅如姐,蘇詩,馬茵茵,肥恩,肥妹仔,梁x琼,bobo姐...

唉∼簡直多不勝數呀...仲數黎做乜呀=.=

哈哈...我同徐仔仲去左大家樂陪勞嘉欣食飯,不過我地好快後悔啦...

(以下內容只憑記憶)

徐仔:「呀...好香呀...搞到我都有d肚餓呀!」

我:「唔唔!我都係呀!」

勞嘉欣:「下...」

徐仔&我:「好後悔呀!」

哈哈∼都唔知做乜跟佢黎=3=

之後我地去返學校,點知Miss Fung又趕人走...

勞嘉欣就話:「我地岩岩黎之啵...」

55!我都有同感呀!

唉∼∼∼唯有落去啦!

先11:45分咋!我地係學校門口等我表妹,馬茵茵一見到學校顯示器有佢拎獎個名,就狂叫「馬茵茵呀,馬茵茵呀」咁,

真係哂氣,本來之前冇乜野既,但係聽厭之後,一聽到佢又叫,我地只好...「唉..............」

時間過得特別快,咁快就12:50啦∼

帶表妹返屋企,

2點幾,徐仔上黎我屋企,d人都埋怨,比佢上唔比其他人上...好矛奈=3=

徐仔上黎教我表妹常識,我就比部電腦佢玩(其實係我玩)

其實....徐仔狂玩跑online...但係,係我幫佢up做紅拖架!

我都橙「勿」啦!

唉=3=

打左咁多,係時候要玩啦∼

88!

 
 ----------------------------------------------------------
 


 

 
 
 
 
ABOUT  ME
 
 
 
 JUZ FORGET ABOUT IT.
 -------------------------
 NEW ENTRY
  -------------------------
 
CATEGORIES
 
全部 (65)
 
 
   BY: 琳 X 小葵