唔日本來幾開心...
中文堂作文..作侍應..我幾鍾意自己作0果篇..
自修堂..丫倫狂講笑話-3-哈..低能0加...
但到maths補課..派測暑假補課0果份卷..
唉..48分..唔合格...
我認..我0係maths上係頹廢中-.-..
車...合格狗-口-...
0聽日班藍丫...我要落場射死s班!!
呵呵呵呵...我要努力丫0聽日..0聽日係大日子丫\ /
好..打blog同打長篇中文閱讀報告..
仲想打故仔..搞點2樣0野先算...
0聽日大日子..好想去搵佢>.<
今日佢好開心有講有笑(同佢fd-.-).
隔離有條友..唔知係唔係保鑣呢..
算..理佢~0~
|