一朝起身係9點幾丫好似..
但又訓番..到最後11點幾先真正起身..
之後睇冰之"嬌"子pride..
女主角好慘..被人推埋道門到傷0左..
之後諗住開機機..
點知爸媽又返到=3=
之後食0野..
之後做功課..
但科哥佢話打波..
我就做一半歷史就去打波..
我地先去對面..
我地直過馬路同輕鐵軌..
我過鐵柵時整損0左手..好痛>.<
到個場..
點知遇到班on9仔..
算..唔入..
去0左屏山..
點知越打越無朝氣..無活力..
走時..
有2個熱血青年到..
其中一個竟然係我遇過一個射姿極奇怪既人..
隻手好似彈弓咁..
之後返屋企.
我繼續做歷史.
點知第三題既b part諗極諗唔通..
搞到7點到..
我諗起art要買紙..(多得an提)
跟住同媽講去天耀買紙..
順便買金莎..
之後買0左2張紙..金莎3粒同筆1支..
返屋企..
搞搞搞歷史..
得高人提示歷史..
最後到11點到搞點0左..(其實自己拆點..亂寫)
之後拎出一粒金莎..
食..
然後拎張紙摺丫摺..
成功0左丫>v<
靚靚!!!
我想送畀佢丫..
佢14/1生日丫..
我想聽朝去搵佢..
問問可唔可以送禮物畀佢..
一定唔得..
但都去問下..
順便送支金莎花畀佢..
希望佢肯要啦..
>.<
其實一直都放唔低佢..
真係好掛住佢..
唔想失去佢..
我真心愛佢..
但點解連做fd都唔得..
我知我做錯過..
但咁耐..幾個月啦..
應該原諒我啦...
一直都無好態度對我..
除0左第一次之外..
點解丫..
唔通唔鍾意一個人就要咁對佢..
鍾意你無罪ga...
我真心ga>.<
好討厭丫..
點解我越想生活簡單就越複雜>口<
simple is best
我終於明白..
簡單真係最好...
亦係我一直嚮往..
我唔需要偉大理想..
我只想過足夠..滿足..開心既生活..
唉...
愛上你..是我眼晴的錯?
|