〔 瓶 〕的 無名 小站 

wingnincar
暱稱: 瓶
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5/2
1/24 2012
23/12
15/12
3-11
文章分類
全部 (408)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 408
留言總數: 99
今日人氣: 25
累積人氣: 8880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


7/1 分類: 未分類

 一朝起身係9點幾丫好似..

但又訓番..到最後11點幾先真正起身..

之後睇冰之"嬌"子pride..

女主角好慘..被人推埋道門到傷0左..

之後諗住開機機..

點知爸媽又返到=3=

之後食0野..

之後做功課..

但科哥佢話打波..

我就做一半歷史就去打波..

我地先去對面..

我地直過馬路同輕鐵軌..

我過鐵柵時整損0左手..好痛>.<

到個場..

點知遇到班on9仔..

算..唔入..

去0左屏山..

點知越打越無朝氣..無活力..

走時..

有2個熱血青年到..

其中一個竟然係我遇過一個射姿極奇怪既人..

隻手好似彈弓咁..

之後返屋企.

我繼續做歷史.

點知第三題既b part諗極諗唔通..

搞到7點到..

我諗起art要買紙..(多得an提)

跟住同媽講去天耀買紙..

順便買金莎..

之後買0左2張紙..金莎3粒同筆1支..

返屋企..

搞搞搞歷史..

得高人提示歷史..

最後到11點到搞點0左..(其實自己拆點..亂寫)

之後拎出一粒金莎..

食..

然後拎張紙摺丫摺..

成功0左丫>v<

靚靚!!!

我想送畀佢丫..

佢14/1生日丫..

我想聽朝去搵佢..

問問可唔可以送禮物畀佢..

一定唔得..

但都去問下..

順便送支金莎花畀佢..

希望佢肯要啦..

>.<

其實一直都放唔低佢..

真係好掛住佢..

唔想失去佢..

我真心愛佢..

但點解連做fd都唔得..

我知我做錯過..

但咁耐..幾個月啦..

應該原諒我啦...

一直都無好態度對我..

除0左第一次之外..

點解丫..

唔通唔鍾意一個人就要咁對佢..

鍾意你無罪ga...

我真心ga>.<

好討厭丫..

點解我越想生活簡單就越複雜>口<

simple is best

我終於明白..

簡單真係最好...

亦係我一直嚮往..

我唔需要偉大理想..

我只想過足夠..滿足..開心既生活..

唉...

愛上你..是我眼晴的錯?