| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 6/1 |
分類: 未分類 |
訓丫訓..
諗住5點半起身溫文學..
點知8點半先起身..
溫左一粒鐘到..
9點幾換衫...
準備返學補測文學...
嗯..
份卷ok啦..
有難有ok..
要謙虛0的..唔可話易..
之後丫媽話落元朗買鞋..
買皮鞋~~
最後買0左對四百幾蚊..
之後返屋企..
又開機=3=
一邊謄文一邊打..
其實都無咩點打..
都係傾0下計..
我鐘意傾計多過升lv..
之後去打波..
仲諗住有主度添..
車..
同an同ron3個無無聊聊咁..
我自己0的中距好飄丫..
最緊要攞到個手感..
之後仲去0左天耀打0左一場3打3..
幾無聊..
跟住自己跑番屋企= ="
跟住大家姐原來返0左屋企..
之後一邊打機..(其實都係傾計)
一邊玩大富翁(迪迪尼版@0@)
之後又玩飛行棋...
但0係龍駒入面好似同2個人鬧番0左...
死..無人帶添..
之後謄埋篇文收機..訓覺覺..
|
« | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | ... | 408 | »
|