唉...
唔知點解又ON唔到MSN啦...
我估近排我都玩9到嫁啦...
希望可以買到部新腦啦...
好想好想...
想死...
離16year old...
仲有排啊...
有冇D咩工唔洗16 year old都做得嫁...
話俾我知啊...