×◆"[我的心情°﹢+我的日記*﹏×
*-{ ♥過 去 永 遠 過 去 × 切 勿 再 傻 +`
[|▃一場黎到 ﹏ 留cm唷*°﹏|°[ ×
2007 年 4 月 10 日  星期二   晴天


2007-04-10 分類: 未分類

今日同玲玲行街...

我地又行大中啦...

成日都行果到有D悶...

行左陣...去左飲野...

飲左杯珍珠奶茶...

飲左$19蚊...

飲左去左玲屋企玩...

我地焗左個cake...

但味道一般啦...

緊係啦...我地都唔識...

so咪咁囉...

但係都食得既...

算係咁啦...

 ←我地焗既cake...

覺得點呢?

係咪好想嘔呢?

哈哈...用我部手機影嫁...

影得靚嗎??

玩左陣...又放埋D新相落相薄到...

又走左出大中到行啦...

行左陣就走左啦...

今日我冇咩點訓過...

5:10am就走左出去跑步啦...

 

×●!|°流過血﹏的傷口..止血後︴會留下一條永不消

 



wingsumcheng
暱稱: *||[▋wInG*﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中秋
2009-09-30
2009-09-24
2009-09-23
2009-09-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
雪菜
terry
☆▁▁藍妹▁▁★
Yin
- 寶 唄 - ♥ * 晞 ;;
soso
suKi
傻蟲
CHAU TUNG:) (Chautung829)
牙逆o(≧v≦)o
×°﹏ 葉惠惠×_))
JuDy
Yuen (BCD_Yuen)
方+
Jane
琪B
網站連結
mY xanGa
RubbIsH學校網
無─吳尊日記
無─唐禹哲日記