×◆"[我的心情°﹢+我的日記*﹏×
*-{ ♥過 去 永 遠 過 去 × 切 勿 再 傻 +`
[|▃一場黎到 ﹏ 留cm唷*°﹏|°[ ×
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


2008-12-06 分類: 未分類

今日wItH牛丸出深水埗

係西九龍中心最頂果層玩...

同個師奶一齊夾錢買代幣附送抽獎券一張

呵呵...個師奶走寶唔要張抽獎券,俾左我地!!

LucKy!!!!張抽獎券抽中我地=]

玩幸運''色'' wiN 50個代幣

又LucKy!!!!俾我wiN左50個代幣XD

Than....搭巴士返大埔.....行去巴士站期間見到好多人逼黎逼去

原來果到搞緊'''電腦節'''

算!!!太多人,唔行過去lu....

返大埔,去''甜品工房''到食野

   ↑我食的!『芒果涼粉冰』

味道:還是覺得上水的【老街坊】好食D

 

 ↑牛丸食的!唔記得左佢係咩^^



wingsumcheng
暱稱: *||[▋wInG*﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中秋
2009-09-30
2009-09-24
2009-09-23
2009-09-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
☆▁▁藍妹▁▁★
叉燒
Yin
terry
soso
Yuen (BCD_Yuen)
傻蟲
琪B
牙逆o(≧v≦)o
CHAU TUNG:) (Chautung829)
笨宜﹏!*
↗ ♀ 傻 海 綿 × ╳
方+
雪菜
kaikibabi(: (kiki_love123)
JuDy
網站連結
mY xanGa
RubbIsH學校網
無─吳尊日記
無─唐禹哲日記