今日wItH牛丸出深水埗
係西九龍中心最頂果層玩...
同個師奶一齊夾錢買代幣附送抽獎券一張
呵呵...個師奶走寶唔要張抽獎券,俾左我地!!
LucKy!!!!張抽獎券抽中我地=]
玩幸運''色'' wiN 50個代幣
又LucKy!!!!俾我wiN左50個代幣XD
Than....搭巴士返大埔.....行去巴士站期間見到好多人逼黎逼去
原來果到搞緊'''電腦節'''
算!!!太多人,唔行過去lu....
返大埔,去''甜品工房''到食野
↑我食的!『芒果涼粉冰』
味道:還是覺得上水的【老街坊】好食D

↑牛丸食的!唔記得左佢係咩^^
|