返左成個星期學啦?
估唔到咁快就一個星期啦
日日返到去都係做一個''自閉仔''
無計啦?我同D人都唔多岩傾!!
全部都係''八婆''黎既?
唉...好難想像以後既日子點過!
秋季旅行又點過呢?
我估呢一年都要做一個''自閉仔''嫁啦?!
放學後,同SoSo一齊行街街
陪佢買相機,諗下諗下....我部相機都有D過時=3=
中秋節有咩地方好去啊???
有咩地方好介紹啊???